Τεχνητή Νοημοσύνη & Marketing – Φίλος ή Εχθρός;
Η Ai θα σταθεί σύμμαχος ή εχθρός στην αιώνια πορεία του marketing; Αυτός είναι ο πυρήνας του σεμιναρίου που διοργανώνει ο Σύλλογος Αποφοίτων του τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού – ΔΙΠΑΕ.
Την Τρίτη 16 Απριλίου στις 18:00 στο Porto Palace (26ης Οκτωβρίου 65) ο Σύλλογος Φοιτητών του τμήματος Δ.Ο.Μ.Τ. υπό την αιγίδα του Τμήματος και του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ο.Ε.Ε.) διοργανώνει ένα από τα πλέον επίκαιρα σεμινάρια στο Management, Marketing & Technology industry με θέμα: “Τεχνητή Νοημοσύνη & Marketing. Φίλος ή Εχθρός;”
Το παρών στο σεμινάριο δίνουν κορυφαίοι επιστήμονες καθώς και άνθρωποι της αγοράς!
Fake News & Ai – Δρ. Ιωάννα Σιμέλη.
Η Δρ. Ιωάννα Σιμέλη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙ.ΠΑ.Ε) με γνωστικό αντικείμενο Δημόσια Διοίκηση, Διαφθορά και Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στον Τουρισμό. Το 2012 απέκτησε Μεταπτυχιακό Τίτλο (MBA) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό΄ Ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο του Τερνόπιλ.
Ai and the Transformation of Marketing Industry – Τηλέμαχος Μαυράκης, CΕΟ, Admine group.
O Τηλέμαχος Μαυράκης είναι ο CEO της Admine, μίας από τις μεγαλύτερες και πλέον βραβευμένες ανεξάρτητες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα και την Κύπρο. Με πτυχία στις Διεθνείς Σχέσεις από το ΠΑΜΑΚ, στο HRM & Planning από το Πανεπιστήμιο του Leeds και στο Strategic Management από τη Ζυρίχη, ξεκίνησε την καριέρα του στο Λονδίνο στο τμήμα Στρατηγικού Σχεδιασμού της Canon EMEA και συνέχισε ως Project Manager στον οργανωτικό σχεδιασμό στο Άμστερνταμ.
Σύγχρονες Τάσεις Τεχνητής Νοημοσύνης – Δρ. Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος
Ο Δρ. Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος είναι Καθηγητής στο Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος. Είναι διευθυντής του ερευνητικού Εργαστηρίου «Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών», καθώς και Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Τμήματος.
Τεχνητή Νοημοσύνη Ευκαιρίες & Κίνδυνοι στο marketing – Ηλιάνα Κωστή, Δικηγόρος
Η Ηλιάνα Κωστή είναι δικηγόρος, συνεργάτης της RHETOR Law Firm. Έχει σπουδάσει Νομικά στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Απέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα (LLM) στο Αστικό Δίκαιο από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Ασκεί τη δικηγορία από το 2006. Έχει συνεργαστεί ως νομικός σύμβουλος σε αρκετές εμπορικές εταιρίες και σε διάφορους φορείς, όπως το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.Είναι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, υποψήφια Διδάκτωρ στα προσωπικά δεδομένα και την τεχνητή νοημοσύνη στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, μέλος της European A.I. Alliance και μέλος της International Association of Privacy Professionals (IAPP).
Marketing & Νέες Τεχνολογίες – Δρ. Γιώργος Τσεκουρόπουλος
Ο Δρ. Γιώργος Τσεκουρόπουλος είναι Επίκουρος καθηγητής του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας. Αποτελεί μέλος του Ερευνητικού Εργαστηρίου «Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών» του οικείου τμήματος.
Ώρα προσέλευσης: 17:15. Για τη συμμετοχή σας συμπληρώστε το link Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα αποσταλλεί βεβαίωση παρακολούθησης. Δωρεάν Χώρος Στάθμευσης.
Χορηγός: Group Ypostirixis Υποστηρικτές: StreeEAT, Thesskentima, Κρητικό Περιβόλι, Υδρόγειος Education Χορηγός Επικοινωνίας: ethermaikos.gr
Μπορείς να διαβάσεις:
«Μαθήματα Γλώσσας» από τον Χριστόφορο Χαραλαμπάκη στο Μουσείο Οίνου Γεροβασιλείου