Back
Τέμπη

Τέμπη: Συνεχίζεται η επώδυνη διαδικασία

Διάρκεια ανάγνωσης: 2 λεπτά

Σήμερα αναμένεται να ολοκληρωθεί η επιχείρηση έρευνας στα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών που συγκρούστηκαν στα Τέμπη. Ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις.

Ο κατάλογος των χαμένων ψυχών μεγαλώνει καθώς συνεχίζεται η επώδυνη διαδικασία των ερευνών στα συντρίμμια των τρένων που συγκρούστηκαν έξω από την κοιλάδα των Τεμπών. Στην τελευταία ενημέρωσή της, η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, αστυνόμος Β’, Κωνσταντία Δημογλίδου, ανέφερε ότι πλέον τα θύματα ανέρχονται στα 57.

Διευκρίνισε ότι όσοι είχαν δηλωθεί αρχικά ως αγνοούμενοι συμπεριλαμβάνονται στους νεκρούς. «Σε αυτό το σημείο γίνεται το λάθος από κάποιους να προσθέτουν αυτούς που είχαν δηλωθεί από τους συγγενείς ως αγνοούμενοι αμέσως μετά το δυστύχημα με τον αριθμό των νεκρών που έχουν ανασυρθεί. Όσοι είχαν δηλωθεί αρχικά συμπεριλαμβάνονται στους νεκρούς», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η κ. Δημογλίδου ανέφερε ότι η διαδικασία ταυτοποίησης των σορών με τη μέθοδο DNA συνεχίζεται ενώ έχουν ήδη ειδοποιηθεί 11 οικογένειες από τον επικεφαλής της ομάδας αναγνώρισης της ελληνικής αστυνομίας και τους ειδικούς ψυχολόγους της αστυνομίας.

Σχετικά με τους νοσηλευόμενους επιζώντες η κ. Δημογλίδου είπε ότι παραμένουν για νοσηλεία 38 επιβάτες, 31 σε απλές κλίνες και 7 σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας.
Στον απόηχο του δράματος, με τις πληγές ακόμα ανοιχτές, τα ερωτηματικά πληθαίνουν. Όσο περνούν οι μέρες, νέες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας και νέα δεδομένα ορίζουν την πορεία των ερευνών.

Η χαροκαμένη φιέστα

Ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δικηγόρος και επιζών του τραγικού συμβάντος, σε επικοινωνία του με τον ΣΚΑΙ, ανέφερε ότι είχε πληροφορίες από κατοίκους που μένουν πολύ κοντά στον σταθμό των τρένων στην Λάρισα, ότι μόλις αναχώρησε η μοιραία αμαξοστοιχία στήθηκε «γλέντι» στο σταθμαρχείο, με μουσικές να ακούγονται μετά τις 11 το βράδυ. Συμπλήρωσε ότι ήταν το δεύτερο κατά συρροή βράδυ που ακούγονταν μουσικές από το ίδιο σημείο.

Τι 30, τι 40 τι… 70%

Η Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Ιωάννα Γκελεστάθη, υποστήριξε στην κάμερα του OPEN ότι είχαν εγκατασταθεί σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα στο 70% του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Ωστόσο, ο πρώην διευθυντής Ασφαλείας Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, εξαπέλυσε την ταχύτατη διάψευσή του, δηλώνοντας: «Όχι. Άλλο προφανώς εννοεί η κυρία Γκελεστάθη. Ότι μπορεί να έχει ολοκληρωθεί σαν υποδομή το έργο κατά 70%. Πράγμα που εγώ δεν το ξέρω αυτό. Άλλο το να έχει σε λειτουργία, δεν έχει τεθεί τίποτα. Το κομμάτι σηματοδότησης που δουλεύει από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη είναι μόνο το κομμάτι Τιθορέα – Λάρισα. Τίποτα άλλο».

Μπορείς να διαβάσεις:

UPD: Σύγκρουση Τρένων- IC 62 αμαξοστοιχία θανάτου, 38 Νεκροί

Post a Comment