Social Media & Πολιτικές Διαφημίσεις
Με τη Νέα Δημοκρατία πρωταθλήτρια στις δαπάνες για προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ετοιμάζεται να πέσει η αυλαία της προεκλογικής εκστρατείας των κομμάτων.
H META (facebook – instagram) θέλοντας να διατηρεί τη διαφάνεια και στις πολιτικές διαφημίσεις υποχρεώνει τα κόμματα καθώς και τα πολιτικά πρόσωπα να έχουν: επαληθευμένα στοιχεία, δηλώση αποποίηση ευθύνης, καθώς και ποιο διαφημιστικό λογαριασμός πληρώνει τις διαφημιστικές καμπάνιες. Τι ξοδεύουν λοιπόν στα social media τα κομμάτα και οι πολιτικοί αρχηγοί τους;
Νέα Δημοκρατία – Κυριάκος Μητσοτάκης
Μπορεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης να έχει ανοιχτεί σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο το κόμμα έρχεται πρώτο σε ό,τι αφορά Facebook & Instagram. Η στρατηγική φαίνεται ενδιαφέρουσα αφού έχουν επιλέξει να δαπανήσουν λιγότερα λεφτά στο πρόσωπο του προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη. Συνολικά Κυριάκο Μητσοτάκης & Νέα Δημοκρατία έχουν δαπανήσει τις τελευταίες 90 μέρες, 74.100€, ενώς τις τελευταίες 7 μέρες, 13,750€
ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ & Αλέξης Τσίπρας
Πρώτα ο Αλέξης. Μπορεί να περιμένουμε μέχρι τα μεσάνυχτα της 21ης Μαΐου για να μάθουμε πιο κόμμα είναι πρώτο και ποιος αρχηγός θα πάρει την πρώτη εντολή για το σχηματισμό κυβέρνησης ώστοσο ο Αλέξης Τσίπρας σε ό,τι αφορά FB & IG ερχεται πρώτος και με διαφορά. Συνδυαστικά Αλέξης Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ έχουν δαπανήσει 87,800€ τις τελευταίες 90 μέρες, ενώ τις τελευταίες 7 μέρες, 25,430€
ΠΑΣΟΚ = Ανδρουλάκης
Το ΠΑΣΟΚ Κίνημα Αλλαγής έχει επιλέξει να μη δαπανήσει διαφημιστικά ούτε ένα € ως κόμμα στα social media, επικοινωνόντας όλη την προεκλογική εκστρατεία του μέσα από το προφίλ του προέδρου Νίκου Ανδρουλάκη.
Φυσικά μπορείτε να αναζητήσετε κάθε σελίδα η οποία δαπανεί λεφτά στη META μέσω της βιβλιοθήκης διαφημίσεων αυτής. Δείτε εδώ
Μπορείς να διαβάσεις:
ΑΤ Θερμαϊκού: Μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη για το έργο της υπηρεσίας