Back
Τουριστικού προϊόντος

«Επενδύει» ο Δ. Θερμαϊκού στην προώθηση του Τουριστικού προϊόντος; (Βίντεο)

Διάρκεια ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ικανοποιητική κρίνεται η πληρότητα που παρουσιάζουν μέχρι τον Σεπτέμβριο τα ξενοδοχεία του Δ. Θερμαϊκού, επιβεβαιώνοντας έτσι την τουριστική του ταυτότητα. Ωστόσο, η ανάπτυξη σχεδιασμού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος εξακολουθεί να είναι απαραίτητη. Ποιος, λοιπόν, φέρνει πραγματικά τους τουρίστες στον Δ. Θερμαϊκού;

Ισχυρή κινητήρια δύναμη αποτελεί ο τουριστικός τομέας για τις περιοχές του Δήμου Θερμαϊκού. Από την ανεπιτήδευτα μαγευτική τοπογραφία μέχρι τα αναρίθμητα θέλγητρα, ο Δ. Θερμαϊκού διαθέτει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις για να αποτελέσει ένα τουριστικό προορισμό βασισμένο στην ήπια και ποιοτική ανάπτυξη.

Για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, όμως, απαιτείται η ανάπτυξη μιας ενιαίας στρατηγικής προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος του δήμου.

Η (υπο)στελέχωση στον τουρισμό σε έναν…τουριστικό Δήμο

Σύμφωνα με όσα εξήγησε στο #ethermaikos o Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτισμού, Τουρισμού και Εθελοντισμού, Παναγιώτης Τροκάνας: «Φυσικά και έχει υπάρξει μελέτη για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος του Δήμου μας, απλώς όπως γίνεται και σε πολλούς άλλους δήμους, έτσι και στον δικό μας, λόγω μετασχηματισμών των αρμόδιων φορέων και αντιδημάρχων, πολλά πράγματα έχουν μείνει ημιτελή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει μια συνέχεια στο τουριστικό προϊόν του Δήμου».

Ακόμη, σύμφωνα με τον ίδιο, κρίνεται άκρως αναγκαία η επάνδρωση ενός Γραφείου Τουρισμού -μετά και την κατάργηση της Τουριστικής Επιχείρησης- αφού όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «το μεγαλύτερο πρόβλημα του Δήμου Θερμαϊκού είναι η υποστελέχωση».

Με βάση ερευνητικές μελέτες που έχουν διεξαχθεί, ο κ. Τροκάνας υποστήριξε πως: «Η πληρότητα στα ξενοδοχεία του Δήμου Θερμαϊκού τους καλοκαιρινούς μήνες αγγίζει το 90%. Μια τέτοια πληρότητα κάθε άλλο παρά ελλιπή προβολή των ξενοδοχειακών μας καταλυμάτων δείχνει».

Σύμφωνα με όσα ανέφεραν στην κάμερα του #ethermaikos ιδιώτες που διατηρούν τουριστικές επιχειρήσεις στον Δήμο: «Οι προωθητικές ενέργειες που γίνονται έγκειται σε καθαρά ατομικές πρωτοβουλίες» και εξήγησαν: «Ο δήμος δεν μπορεί να βοηθήσει γιατί δεν γνωρίζει το αντικείμενο του τουρισμού. Παλαιότερα λειτουργούσε στον δήμο μια Τουριστική Εταιρία, αλλά μετά από αδυναμία της διοίκησης να την επιδοτήσει, έκλεισε».

Το “αγκάθι” της εποχικότητας

Αγκάθι για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στις περιοχές του Δήμου Θερμαϊκού, αποτελεί η «εποχική φροντίδα των περιοχών του Δήμου μας» σύμφωνα με όσα, ακόμη, ανέφεραν στο #ethermaikos οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων.

«Ζούμε σε μια τουριστική περιοχή. Δραστηριοποιούμαστε και δεχόμαστε επισκέπτες 12 μήνες τον χρόνο και θα έπρεπε η παραλία, η θάλασσα, η περιοχή να δέχεται “φροντίδα” όλο τον χρόνο».

Μπορείς να διαβάσεις:

Χ. Παπαδόπουλος: «Το Μεσημέρι θέλει λύσεις, όχι μπαλώματα»

Post a Comment