Back
Άδωνις Γεωργιάδης: Το καλάθι της Σαρακοστής

Άδωνις Γεωργιάδης: Το καλάθι της Σαρακοστής, το καλάθι του νοικοκυριού & τα ταμπελάκια των supermarket

Διάρκεια ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ανακοινώσεις για τις ενισχύσεις στο καλάθι του νοικοκυριού, την ημερομηνία «πρεμιέρας» για το καλάθι της Σαρακοστής και τις αλλαγές στα ταμπελάκια των supermarket.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, ο Αναπληρωτής Υπουργός, Νίκος Παπαθανάσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο Διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ), Χαράλαμπος Μελισσινός και ο CEO της Warply και υπεύθυνος της πλατφόρμας e-katanalotis, Γιάννης Δοξαράς, παραχώρησαν Συνέντευξη Τύπου, το πρωί της Πέμπτης όπου ανακοίνωσαν τις ενισχύσεις για το καλάθι του νοικοκυριού, την «πρεμιέρα» για το καλάθι της Σαρακοστής καθώς και τις αλλαγές στα ταμπελάκια των supermarket.

Το καλάθι του νοικοκυριού

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος προχώρησε σε ανακοινώσεις αναφορικά με την ενίσχυση στο καλάθι του νοικοκυριού. Συγκεκριμένα ανέφερε πως θα προστεθούν το νωπό μοσχάρι αλλά και τα γάλατα υψηλής παστερίωσης. Επιπλέον, τα όσπρια θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: τα ρεβίθια, τις φακές και τα φασόλια. Σύμφωνα με τον κ.Αναγνωστόπουλο, αυτό αποσκοπεί στο να συμπεριλάβουν τα supermarket στις λίστες τους και τα τρία προϊόντα.

Το καλάθι της Σαρακοστής

Την Τετάρτη 22/02 αναμένεται η έναρξη εφαρμογής του καλαθιού της Σαρακοστής, δηλαδή την τελευταία Τετάρτη πριν από την Καθαρά Δευτέρα.
Σχετικά με το καλάθι της Σαρακοστής, ο κ. Αναγνωστόπουλος τόνισε ότι εκτός των ήδη υπαρχόντων νηστίσιμων προϊόντων, τώρα στο καλάθι της Σαρακοστής έρχονται να προστεθούν «ο χαλβάς, οι νηστίσιμες σαλάτες, όπως και τα κατεψυγμένα θαλασσινά, από τα οποία, κάθε σούπερ μάρκετ θα πρέπει να βάλει τουλάχιστον δύο είδη στο καλάθι του νοικοκυριού.»

Τα bold ταμπελάκια

Ο κ. Γεωργιάδης, τέλος, ανακοίνωσε ότι σε περίοδο ενός μήνα τα supermarket οφείλουν να αυξήσουν το μέγεθος της γραμματοσειράς στα ταμπελάκια αλλά και να εμφανίζονται έντονα μαύρα τα γράμματα ή αλλιώς bold. Σύμφωνα με τον Υπουργό «ο στόχος αυτού του μέτρου είναι να μην είναι εφικτή σε καμία περίπτωση η παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού με βάση τις συσκευασίες.»

Μπορείς να διαβάσεις:

Μαυρομάτης, Χατζηβαλάσης & Παράσχου κοινή δήλωση για τον απολογισμό πεπραγμένων

Post a Comment