Back

Χωρίς νερό οι Άνω Ν. Επιβάτες επί μιάμιση μέρα λόγω… ίντερνετ

Διάρκεια ανάγνωσης: 2 λεπτά

Στην απώλεια του ίντερνετ προσδίδεται η ταλαιπωρία που βιώνουν οι κάτοικοι των Άνω Νέων Επιβατών, οι οποίοι έμειναν χωρίς νερό από το βράδυ του Σαββάτου 16/12 – Τι απαντά ο Παναγιώτης Μαλές, ιδιοκτήτης της Vodafone Περαίας που παρέχει την πρόσβαση στο διαδίκτυο.

«Ποτάμι» διαμαρτυρήσεων προέκυψαν εντός του Σαββατοκύριακου στην διαδικτυακή κοινότητα «Θερμαϊκού Δρώμενα», όπου αγανακτισμένοι κάτοικοι του οικισμού των Άνω Νέων Επιβατών γνωστοποίησαν παρατεταμένη διακοπή νερού χωρίς καμία ενημέρωση, με αιτιολογία την… απώλεια ίντερνετ.

Σύμφωνα με σχόλια που προέκυψαν, η διακοπή νερού ξεκίνησε το βράδυ του Σαββάτου 16/12, διήρκησε για πάνω από οχτώ ώρες, την Κυριακή για κάποια ώρα η ροή ήταν φυσιολογική ενώ μέσα στην ημέρα ξανά κόπηκε, χωρίς επίσης καμία ενημέρωση.

Μάλιστα, υπήρξαν αναφορές ότι κάτοικοι επικοινώνησαν με τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Μάκη Μπίρο, ο οποίος απέδωσε τη διακοπή νερού στην απώλεια πρόσβασης στο διαδίκτυο, ρίχνοντας το «μπαλάκι» των ευθυνών στην Vodafone, η οποία φέρεται να είναι ο πάροχος.

Πως σχετίζεται το διαδίκτυο με το νερό

Σε επικοινωνία του με το #ethermaikos, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θερμαϊκού (ΔΕΥΑΘ), Γιάννης Βογιατζής, εξηγεί ότι υπάρχει ένα σύστημα παρακολούθησης των δεξαμενών, το οποίο λειτουργεί μόνο μέσω ίντερνετ.

«Εξαιτίας της απώλειας ίντερνετ δεν μπορούσαμε να δούμε ότι σταμάτησε η γεώτρηση με αποτέλεσμα να αδειάζει η δεξαμενή και να μείνει ο κόσμος χωρίς νερό. Μετά τις συστάσεις των πολιτών το κάναμε χειροκίνητα. Πήγαμε εκεί και λύσαμε το πρόβλημα», θα πει ο κ. Βογιατζής.

«Δεν φταίει η Vodafone» απαντά ο Μαλές

Ο Παναγιώτης Μαλές μίλησε στο #ethermaikos για την απώλεια ίντερνετ στον οικισμό όπου ανέφερε ότι το κατάστημα της Vodafone στην Περαία δεν είχε καμία ενημέρωση, δεν κατατέθηκε κανένα αίτημα για διακοπή παροχής ίντερνετ άρα ακόμα και αν ισχύουν τα όσα υποστήριξαν ο κ. Μπίρος και εν συνεχεία ο κ. Βογιατζής, τα συνεργεία της Vodafone δεν προέβησαν σε καμία ενέργεια διότι δεν υπήρξε σχετική συνεννόηση.

«Μερικές δεξαμενές λειτουργούν με τηλεμετρία», θα πει στο #ethermaikos για να εξηγήσει ότι «ανοίγουν και κλείνουν μέσω εφαρμογών. Δεν λέω ότι αυτό που είπε ο κ. Μπίρος είναι ψέματα. Μπορεί να κάηκε ένα ρούτερ, δεν ξέρω, αλλά εμείς σαν κατάστημα Vodafone Περαίας δεν είχαμε κάποια ενημέρωση. Δεν μας είχε έρθει σχετικό αίτημα. Αν μας είχε έρθει, άλλωστε, θα είχαμε φροντίσει να το λύσουμε άμεσα. Μπορεί να το ανέφεραν κατευθείαν στα κεντρικά, δεν ξέρω».

Μπορείς να διαβάσεις:

Συνεχίζονται σήμερα οι εργασίες συντήρησης στην 27η ΕΟ Θεσσαλονίκης – Μηχανιώνας

Post a Comment