Το “μέλλον” της εστίασης στον Δ. Θερμαϊκού – Όσα συζητήθηκαν στην Ημερίδα του Σωματείου Επισιτιστών (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)
Με τη συμμετοχή επαγγελματιών εστίασης, αλλά και μελών της διοίκησης πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (18/11), ημερίδα με στόχο την ανταλλαγή απόψεων και την ενημέρωση για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την εστίαση.
Στην ενημερωτική ημερίδα, που διοργάνωσε για τα μέλη του το Σωματείο Καταστηματαρχών Επισιτιστικών Επαγγελμάτων Δ. Θερμαϊκού, το απόγευμα της Δευτέρας στο Αμφιθέατρο ΚΑΠΠΑ 2000, αντηλλάγησαν απόψεις σχετικά με την υποχρέωση αδειοδότησης διαχείρισης υγρών αποβλήτων, με στόχο τη δημιουργία ενός βιώσιμου και ανταγωνιστικού προορισμού και την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στην εστίαση, καθώς και τα εργασιακά θέματα που προκύπτουν από τη χρήση αυτής.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, οι επαγγελματίες του κλάδου, εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά από «τη χρήση των νέων φορολογικών εκτυπωτών ΑΔΗΜΕ, αλλά και την διασύνδεση των pos με την ΑΑΔΕ που μπήκαν σε λειτουργία μέσα στην καρδιά της σεζόν», για την ψηφιακή κάρτα εργασίας, καθώς και για τα νέα φορολογικά μέτρα και την επίπτωση τους στο σύνολο κυρίως των μικρών επιχειρήσεων.
Ο Δήμος Θερμαϊκού σε διάλογο με τον κλάδο της εστίασης
Παρά τις προκλήσεις, η διοίκηση του δήμου εξέφρασε αισιοδοξία για το μέλλον της εστίασης. Χαρακτηριστικά, στον χαιρετισμό που απηύθυνε από το βήμα, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών, Δημήτρης Γρουσουζάκος, τόνισε: «Εκτιμώ πως έχουμε κάνει καλά βήματα και έχουμε προχωρήσει στο Δήμο από το σημείο που παραλάβαμε. Η εικόνα του δήμου σήμερα είναι καλύτερη από αυτή που ήταν τον Ιούνιο και η νέα σύμβαση αποκομιδής απορριμμάτων, που θα μπει σε εφαρμογή από 1/5/2025, προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες και είναι αρκετά φθηνότερη – περίπου 80.000 ευρώ τον χρόνο – από την προηγούμενη».
Ο κ. Γρουσουζάκος ολοκλήρωσε την τοποθέτησή του με τη δέσμευση για συνέχιση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ επαγγελματιών και Δήμου, με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού και ανθεκτικού κλάδου εστίασης, που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις. «Η πόρτα μας είναι ανοιχτή σε ρεαλιστικές προτάσεις», υπογράμμισε.
Παρακολουθήστε την τοποθέτηση του κ. Γρουσουζάκου μέσα από την κάμερα του ethermaikos.gr:
Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, Θεόδωρος Τζέκος, υπογράμμισε ότι ο Δήμος παραμένει ένας από τους πιο οικονομικούς στη Βόρεια Ελλάδα όσον αφορά τα τέλη κοινόχρηστων χώρων, ενώ τόνισε πως αυτά θα επανέλθουν στα προ-COVID επίπεδα.
Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο Sales Account Specialist της KAFSIS A.E., Ιωαννίδης Εμμανουήλ, ο οποίος ανέλυσε το ζήτημα της διαχείρισης υγρών αποβλήτων και την υποχρέωση αδειοδότησης, τονίζοντας τη χρήση λιποσυλλεκτών ως βασικό μέτρο για την περιβαλλοντική προστασία.
Η επόμενη θεματική αφορούσε την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στην εστίαση, με ομιλητές τον κ. Πανταζή Κοσμά, Sales Team Manager, και την κα. Περίφανου Κατερίνα, Account Manager, εκπροσώπους της Epsilon Net, οι οποίοι παρουσίασαν τις δυνατότητες και τις προκλήσεις που αυτή εισάγει στον κλάδο.
Τη σκυτάλη πήρε η υπεύθυνη Μισθοδοσίας Λογιστικής της εταιρίας Link Συμβουλευτική, Αμπατζίδου Ναταλία, η οποία ανέδειξε τα εργασιακά θέματα που προκύπτουν από τη χρήση της Ψηφιακής Κάρτας, εστιάζοντας στις επιπτώσεις για τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις.
Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με μια ανοιχτή συζήτηση, όπου συμμετέχοντες και ομιλητές αντάλλαξαν απόψεις και προτάσεις για τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο.