Back
PHILOXENIA

“Πρεμιέρα” για τη «Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης» στη PHILOXENIA 2024 (ΦΩΤΟ)

Descriptive alt text
Διάρκεια ανάγνωσης: 4 λεπτά

Η “καρδιά” του τουρισμού χτυπάει και φέτος στην 39η έκθεση PHILOXENIA – HOTELIA και ο Δ. Θερμαϊκού, η «Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης», με “πρωταγωνιστές” τη θάλασσα, την άμμο και τα δρωσιστικά κοκτέιλ των Abuelos, δεν θα μπορούσε να λείπει από την έκθεση που κάνει πράξη την έννοια φιλοξενίας.

Η αύρα της θάλασσας, η αίσθηση της άμμου, οι σανίδες surf και SUP καθώς και τα δρωσιστικά cocktails με ονόματα εμπνευσμένα από την Περαία, τους Ν. Επιβάτες, την Αγ. Τριάδα, τη Ν. Μηχανιώνα, το Αγγελοχώρι, τη Ν. Κερασιά, την Επανομή και το Μεσημέρι, έχουν την τιμητική τους στο περίπτερο 14 της φετινής PHILOXENIA HOTELIA.

Το περίπτερο του Δήμου Θερμαϊκού προβάλλει τη «Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης» και τον «Πολιτισμό της Παραλίας» ή «Beach Culture», αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά αλλά και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η περιοχή.

 

Στις 14:00 συζήτηση για το τουριστικό μέλλον του Δ. Θερμαϊκού

Υπενθυμίζεται, ότι σήμερα στις 14:00 στο περίπτερο 14 της έκθεσης ο Δήμος Θερμαϊκού θα συζητήσει για το τουριστικό του μέλλον. Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αποτελέσει αφετηρία για τη σύνδεση της τοπικής κοινότητας με τους επαγγελματίες της τοπικής τουριστικής βιομηχανίας παρουσιάζοντας τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Δήμου και ενθαρρύνοντας συνεργασίες με άλλους Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του τουρισμού.

Ένα περίπτερο – “παράθυρο” στο καλοκαίρι

Το περίπτερο του Δήμου Θερμαϊκού υπόσχεται να μεταφέρει στους επισκέπτες αύρα θάλασσας και παραλίας. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την αίσθηση της άμμου και να περιηγηθούν σε ένα χώρο διακοσμημένο με σανίδες surf και SUP, αποπνέοντας τον δυναμισμό και τις ψυχαγωγικές δυνατότητες της παράκτιας ζωής.

Γεύσεις εμπνευσμένες από τις κοινότητες του Δήμου

Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ειδικά καλοκαιρινά κοκτέιλ, ευγενική χορηγία των Abuelos και κάβα Μήττας, με ονομασίες εμπνευσμένες από τις κοινότητες του Δήμου Θερμαϊκού, που αποτελείται από την Περαία, τους Νέους Επιβάτες, την Αγία Τριάδα, τη Νέα Μηχανιώνα, το Αγγελοχώρι, την Κερασιά, την Επανομή και το Μεσημέρι, αναδεικνύοντας τη γεύση και τον χαρακτήρα κάθε τοπικής κοινότητας.

Συμμετοχή στο πρόγραμμα Hosted Buyers της Philoxenia

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Δήμος Θερμαϊκού θα συμμετέχει στο πρόγραμμα φιλοξενούμενων αγοραστών (hosted buyers) της Philoxenia. Μέσα από προγραμματισμένες B2B συναντήσεις, εκπρόσωποι του Δήμου και ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες τουρισμού της περιοχής μας θα συναντηθούν με καταξιωμένους εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου από χώρες του εξωτερικού και θα έχουν την ευκαιρία να προβάλλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου μας και να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Παρουσίαση Έναρξης Χάραξης Στρατηγικού Σχεδίου Εξωστρέφειας και Τουριστικής Ανάπτυξης

Στο πλαίσιο της Philoxenia, ο Δήμος Θερμαϊκού θα παρουσιάσει τα πρώτα απαραίτητα βήματα, αλλά και το μακροπρόθεσμο πλάνο για το νέο Στρατηγικό Σχέδιο Εξωστρέφειας και Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης του δήμου, στο Περίπτερο 14 (αίθουσα Dialogues) το Σάββατο, 16/11/2024 και ώρα 14:00. Μια σημαντική πρωτοβουλία για την ανάδειξη και προβολή της περιοχής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, με ομιλητές:

  • Τον Δήμαρχο Θερμαϊκού, Θεόδωρο Τζέκο
  • Τον Αντιπρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, εκλεγμένο περιφερειακό σύμβουλο, Θάνο Μπέγκα
  • Τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΙΟΠΑΣ ΑΕ και Πρόεδρο του ΣΕΒΕ, Συμεών Διαμαντίδη
  • Τη Διευθύντρια της Πειραματικής Σ.Α.Ε.Κ. Τουρισμού Μακεδονίας, Ξένη Γερνά
  • Τον πρώην Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης Θεσσαλονίκης και Ιδρυτή της εταιρείας ανάπτυξης προορισμών Wise Ram, Σπύρο Πέγκα
PHILOXENIA
Μπορείς να διαβάσεις:

FLAG Restaurant Awards Greek Cuisine: Δύο απόφοιτοι της ΣΑΕΚ Τουρισμού Μακεδονίας στη μεγάλη γιορτή της Ελληνικής γαστρονομίας

Post a Comment