Back
ΟΑΣΘ

ΟΑΣΘ: Τέλος στην “ελεύθερη είσοδο” στα λεωφορεία – Πολλαπλασιάζονται οι ιδιωτικοί ελεγκτές, είσοδος μόνο από την πόρτα του οδηγού

Descriptive alt text
Διάρκεια ανάγνωσης: 4 λεπτά

Με 60 επιπλέον ελεγκτές ενισχύεται ο έλεγχος κομίστρου από σήμερα Δευτέρα 4 Νοεμβρίου. «Κακό προηγούμενο» η εισιτηριοδιαφυγή που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια.

Με 60 επιπλέον ελεγκτές ενισχύεται ο έλεγχος κομίστρου του ΟΑΣΘ από σήμερα Δευτέρα 4 Νοεμβρίου. Ο Οργανισμός θα διαθέτει πλέον 130 ελεγκτές, έναντι 70 σήμερα, με τους ελέγχους να πολλαπλασιάζονται και να είναι καθημερινοί, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές.

Οι 60 ιδιώτες ελεγκτές θα προστεθούν στους περίπου 70 που διαθέτει σήμερα ο ΟΑΣΘ ώστε να γίνονται καθημερινοί έλεγχοι σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές. Ο ΟΑΣΘ διαβεβαιώνει επίσης ότι οι ελεγκτές έχουν ήδη καταρτιστεί μέσω ειδικών σεμιναρίων και είναι έτοιμοι να αρχίσουν τη διενέργεια ελέγχων.

Οι επιπλέον ελεγκτές, οι οποίοι πιάνουν δουλειά έπειτα από δημόσιο ηλεκτρονικό ανοιχτό διαγωνισμό του Οργανισμού, για την ανάθεση μέρους του έργου ελέγχου κομίστρου σε ανάδοχο, έχουν ήδη καταρτιστεί και είναι έτοιμοι να αρχίσουν τη διενέργεια ελέγχων.

Σκοπός η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής

Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης, ο ΟΑΣΘ, με σειρά μέτρων που έχει λάβει ήδη από τα μέσα Σεπτεμβρίου, έχει μειώσει το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής, το οποίο είχε λάβει πολύ μεγάλες διαστάσεις. Όπως εξηγεί, οφειλόταν σε μία κακή παράδοση που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια, όταν, ουσιαστικά, είχε σταματήσει ο έλεγχος κομίστρου.

Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι πλέον ο Οργανισμός έχει βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, με τα 110 καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλά και με τις προσλήψεις 190 οδηγών, και έχει ως προτεραιότητά του τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.

Έκκληση στους επιβάτες

Ο κ. Ταγγίρης, πάντως, απευθύνει έκκληση στους επιβάτες, να χρησιμοποιούν εισιτήριο. «Μέρα με τη μέρα, ο ΟΑΣΘ βελτιώνεται. Δεν κάναμε και λίγα μέσα στο 2024: Ηλεκτρικά λεωφορεία, σταθμός φόρτισης, προσλήψεις νέων οδηγών. Τώρα πια, είναι η ώρα των πολιτών. Παρακαλώ τους επιβάτες, να αγοράζουν και να επικυρώνουν τα εισιτήριά τους. Εξάλλου, έχουμε το φθηνότερο εισιτήριο σε όλη την Ευρώπη. Από τη Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, 130 ελεγκτές, θα ελέγχουν κάθε λεωφορείο, κάθε δρομολόγιο, για το ζήτημα της εισιτηριοδιαφυγής. Οι πολίτες, να μην ρισκάρουν να επιβιβάζονται στα λεωφορεία χωρίς να επικυρώσουν το εισιτήριό τους. Τα πρόστιμα είναι τσουχτερά. Θέλω εδώ να τονίσω ότι πρόθεσή μας δεν είναι να αυξήσουμε τα πρόστιμα, πρόθεσή μας είναι να αυξήσουμε τα επικυρωμένα εισιτήρια».

Οι τιμές των προστίμων

Υπενθυμίζεται ότι το πρόστιμο για μη χρήση εισιτηρίου στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ ισούται με το εξηκονταπλάσιο της αξίας του εισιτηρίου (δηλαδή 54 ευρώ ή 27 ευρώ για τους δικαιούχους μειωμένου εισιτηρίου).

Αν το πρόστιμο δεν πληρωθεί μέσα σε 60 μέρες από την επομένη της βεβαίωσης της παράβασης, βάσει νόμου πενταπλασιάζεται και αποστέλλεται στη ΔΟΥ του παραβάτη, όπου αναζητείται και εισπράττεται ως δημόσιο έσοδο.

Το «κενό» στο σύστημα των ιδιωτικών ελεγκτών

Ένα κενό που εντοπίζεται ήδη ευθύς εξαρχής από τη λειτουργία του συστήματος των ιδιωτικών ελεγκτών είναι πως μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιος ελεγκτικός μηχανισμός που να ελέγχει τους ίδιους τους ελεγκτές για το εάν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές:

Γραμμή 11, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός
Γραμμή 15, που εκτελεί το δρομολόγιο Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο
Γραμμή 16, που εκτελεί το δρομολόγιο Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο
Γραμμή 17, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός
Γραμμή 18, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό
Γραμμή 19, που εκτελεί το δρομολόγιο Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός
Γραμμή 20, που εκτελεί το δρομολόγιο Μενεμένη – Αριστοτέλους
Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
Γραμμή 23, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές
Γραμμή 25, που εκτελεί το δρομολόγιο Νεάπολη – Βενιζέλου
Γραμμή 29, που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους
Γραμμή 33, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου
Γραμμή 39, που εκτελεί το δρομολόγιο Κηφισιά – Δικαστήρια

Υπενθυμίζεται ότι οι δέκα γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο είναι:

Γραμμή 4, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά – Χαριλάου
Γραμμή 7, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο
Γραμμή 11Τ, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Χαριλάου
Γραμμή 24, που εκτελεί το δρομολόγιο Πλατεία Ελευθερίας – Χίλια Δένδρα
Γραμμή 26, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας
Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο
Γραμμή 30, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Αποθήκη
Γραμμή 35, που εκτελεί το δρομολόγιο Μετέωρα – Βενιζέλου
Γραμμή 37, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
Γραμμή 38, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους

Μπορείς να διαβάσεις:

Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Νέο δίκτυο τρομοκρατίας «βλέπει» η ΕΛ.ΑΣ – Ταυτοποιήθηκε η γυναίκα

Post a Comment