Ο Δήμος Θερμαϊκού στην έκθεση PHILOXENIA HOTELIA
Στην 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού και Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού PHILOXENIA HOTELIA, που πραγματοποιείται από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συμμετέχει ο Δήμος Θερμαϊκού.
Ο Δήμος Θερμαϊκού και η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης & Εξωστρέφειας του Δήμου Θερμαϊκού συμμετέχουν στην 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, που θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ από την Πέμπτη 14 έως το Σάββατο 16 Νοεμβρίου.
Το περίπτερο του Δήμου, που θα επιχειρήσει να προσελκύσει επισκέπτες και επαγγελματίες του τουρισμού, προβάλει τη “Ριβιέρα της Θεσσαλονίκης” και τον “Πολιτισμό της Παραλίας” (Beach Culture) αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά αλλά και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η περιοχή του Θερμαϊκού.
Παρακολουθήστε τη ζωντανή μετάδοση του ethermaikos.gr από το περίπτερο του Δ. Θερμαϊκού:
Η φετινή PHILOXENIA HOTELIA θα παρουσιάσει τον τουριστικό «χάρτη» του 2025, τους πιο ελκυστικούς και ανερχόμενους εγχώριους προορισμούς και την ανάπτυξη των σχέσεων με τις σημαντικότερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς και τις τελευταίες τάσεις για τον εξοπλισμό των καταλυμάτων.
Μεγάλη έμφαση θα δοθεί και στη σχέση πολιτισμού και τουρισμού, ενώ ο Δήμος Θερμαϊκού στο περίπτερό του (Περίπτερο 14, αίθουσα Dialogues) θα παρουσιάσει μέσα από δράσεις, εκδηλώσεις και οπτικοακουστικό περιεχόμενο τις δυνατότητες που έχει στο τουριστικό πεδίο, αλλά και τις προοπτικές που διανοίγονται για τα επόμενα χρόνια.
Η ανάπτυξη του Δήμου Θερμαϊκού όχι μόνο με το μοτίβο «ήλιος-θάλασσα», αλλά και με εναλλακτικές μορφές τουρισμού, θα αποτελέσει και το επίκεντρο εκδήλωσης που θα διοργανώσει ο Δήμος εντός της έκθεσης PHILOXENIA HOTELIA.
Ένας κόσμος από άμμο και θάλασσα
Το περίπτερο του Δήμου Θερμαϊκού υπόσχεται να μεταφέρει στους επισκέπτες αύρα θάλασσας και παραλίας. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την αίσθηση της άμμου και να περιηγηθούν σε ένα χώρο διακοσμημένο με σανίδες surf και SUP, αποπνέοντας τον δυναμισμό και τις ψυχαγωγικές δυνατότητες της παράκτιας ζωής.
Γεύσεις εμπνευσμένες από τις κοινότητες του Δήμου
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ειδικά καλοκαιρινά κοκτέιλ, ευγενική χορηγία των Abuelos και κάβα Μήττας, με ονομασίες εμπνευσμένες από τις κοινότητες του Δήμου Θερμαϊκού, που αποτελείται από την Περαία, τους Νέους Επιβάτες, την Αγία Τριάδα, τη Νέα Μηχανιώνα, το Αγγελοχώρι, την Κερασιά, την Επανομή και το Μεσημέρι, αναδεικνύοντας τη γεύση και τον χαρακτήρα κάθε τοπικής κοινότητας.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα Hosted Buyers της Philoxenia
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Δήμος Θερμαϊκού θα συμμετέχει στο πρόγραμμα φιλοξενούμενων αγοραστών (hosted buyers) της Philoxenia. Μέσα από προγραμματισμένες B2B συναντήσεις, εκπρόσωποι του Δήμου και ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες τουρισμού της περιοχής μας θα συναντηθούν με καταξιωμένους εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου από χώρες του εξωτερικού και θα έχουν την ευκαιρία να προβάλλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου μας και να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Παρουσίαση Έναρξης Χάραξης Στρατηγικού Σχεδίου Εξωστρέφειας και Τουριστικής Ανάπτυξης
Στο πλαίσιο της Philoxenia, ο Δήμος Θερμαϊκού θα παρουσιάσει τα πρώτα απαραίτητα βήματα, αλλά και το μακροπρόθεσμο πλάνο για το νέο Στρατηγικό Σχέδιο Εξωστρέφειας και Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης του δήμου, στο Περίπτερο 14 (αίθουσα Dialogues) το Σάββατο, 16/11/2024 και ώρα 14:00. Μια σημαντική πρωτοβουλία για την ανάδειξη και προβολή της περιοχής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, με ομιλητές:
• Το Δήμαρχο Θερμαϊκού, Θεόδωρο Τζέκο
• Τον Αντιπρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, εκλεγμένο περιφερειακό σύμβουλο, Θάνο Μπέγκα
• Τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΙΟΠΑΣ ΑΕ και Πρόεδρο του ΣΕΒΕ, Συμεών Διαμαντίδη
• Τη Διευθύντρια της Πειραματικής Σ.Α.Ε.Κ. Τουρισμού Μακεδονίας, Ξένη Γερνά
• Τον πρώην Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης Θεσσαλονίκης και Ιδρυτή της εταιρείας ανάπτυξης προορισμών Wise Ram, Σπύρο Πέγκα
Η εκδήλωση φιλοδοξεί να αποτελέσει αφετηρία για τη σύνδεση της τοπικής κοινότητας με τους επαγγελματίες της τοπικής τουριστικής βιομηχανίας παρουσιάζοντας τις αναπτυξιακές δυνατότητες του Δήμου και ενθαρρύνοντας συνεργασίες με άλλους Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του τουρισμού.