Επιστολή – διαμαρτυρία έστειλε ο Δ. Θερμαϊκού σε ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ και ΟΣΕΘ
Η αστική συγκοινωνία που χωλαίνει και στον Δήμο Θερμαϊκού τίθεται στο μικροσκόπιο της Διοίκησης του Δήμου Θερμαϊκού με επιστολή – διαμαρτυρία να αποστέλλεται στους τρεις διαχειριστικούς φορείς της Θεσσαλονίκης.
Επιστολή σε ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ και ΟΣΕΘ έστειλε η Διοίκηση του Δήμου Θερμαϊκού, μέσω της οποίας τέθηκαν αιτήματα για βελτίωση των συνθηκών των αστικών συγκοινωνιών που εξυπηρετούν κατοίκους και επισκέπτες του Δήμου.
Συγκεκριμένα, βασικός άξονας των αιτημάτων αποτελεί η συχνότητα των δρομολογίων καθώς και η παλαιότητα των οχημάτων, γεγονός που, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά «δυσχεραίνουν και θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε από τον Δήμο, ο ΟΑΣΘ απάντησε στην επιστολή αναφέροντας ότι «ο στόλος των μισθωμένων λεωφορείων αναμένεται να ανανεωθεί σύντομα, καθώς έχει ολοκληρωθεί ο νέος διαγωνισμός μίσθωσης λεωφορείων για τα επόμενα τρία χρόνια, ο οποίος προβλέπει τη μίσθωση λεωφορείων τελευταίας τεχνολογίας».
Παράλληλα, και από την πλευρά της ΚΤΕΛ Α.Ε., η οποία έχει αναλάβει ένα μεγάλο μέρος των συγκοινωνιών της πόλης, φέρεται να δεσμεύεται «ότι θα υπάρξει ανανέωση του στόλου των λεωφορείων το επόμενο διάστημα».
Ωστόσο, μία νέα παράμετρος που έρχεται να προστεθεί στη διαχείριση των αστικών συγκοινωνιών τόσο του Δήμου Θερμαϊκού, όσο και της Θεσσαλονίκης εν γένει, είναι πως με την έναρξη των λειτουργιών του μετρό θα προκύψουν αλλαγές σε έναν μεγάλο αριθμό γραμμών, οι οποίες αναμένεται να επιφέρουν οικονομίες κλίμακας σε προσωπικό και λεωφορεία, που θα ενισχύσουν σταδιακά τις υπόλοιπες λεωφορειακές γραμμές.
Μπορείς να διαβάσεις:
Ο ρόλος του πολίτη στο τροχαίο ατύχημα: Το μάθημα της ΕΘΟΠΑΚ επαναλαμβάνεται μετά από αίτημα πολιτών